Contacteaza-ne: +40 766 530 307 | E-mail: contact@niuscooter.ro

AFM tocmai a publicat noile conditii pentru desfasurarea programului RABLA PLUS pentru anul 2023 si sunt cateva modificari.

Ecotichetul pentru achiziționarea unei motociclete electrice este 26.000 lei, la care se poate adăuga un ecobonus în valoare de 1.500 lei, pentru casarea unui autovehicul uzat cu o vechime de cel puțin 15 ani de la data fabricației și/sau care are norma de poluare Euro 3 sau inferioară

Ce este important de stiut daca vrei sa iti achizitionezi un scuter electric NIU prin Programul RABLA PLUS?

Modelul eligibil prin programul RABLA PLUS este NIU NQI GTS PRO. 

Clientul trebuie sa aiba o masina mai veche de 6 ani care are norma de poluare Euro 3 sau inferioară, pe care doreste sa o caseze pentru inscrierea in programul RABLA.

rabla plus 2023

Conditiile pentru inscrierea in programul RABLA PLUS: 

Pentru înscrierea în program, solicitantul constituie la producătorul validat un dosar de  participare cuprinzând următoarele documente:
a)actul de identitate al solicitantului, care atestă identitatea şi domiciliul sau reşedinţa în România, eliberat de către autorităţile române, în termen de valabilitate, în copie certificată „conform cu originalul“;
b)certificatul de înmatriculare a autovehiculului uzat, în copie certificată „conform cu originalul“ de către producătorul validat;
c)cartea de identitate a autovehiculului uzat, în copie certificată „conform cu originalul“ de către
producătorul validat;
d)actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere şi
înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, în copie certificată „conform cu originalul“ de către producătorul validat, pentru cazul în care din certificatul de înmatriculare sau din cartea de
identitate a autovehiculului uzat nu rezultă anul fabricaţiei, anul primei înmatriculări în România
şi/sau categoria autovehiculului uzat;
e)certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului
local, eliberat de autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa solicitantul, nu mai vechi de 30 de zile la data prezentării la producătorul validat, în original, în copie legalizată sau emis şi comunicat prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, atât cel emis pe numele solicitantului, cât şi al cedentului;
f)certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis de către
organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor pe numele solicitantului, nu mai vechi de 90 de zile la data prezentării, în original, în copie legalizată sau în SPV.

Ulterior inscrierii in aplicatia AFM, clientul primeste nota de inscriere cu care clientul va merge sa caseze si sa radieze masina.

Nu se caseaza masina inainte de emiterea notei de inscriere!

In urma casarii si radierii, se va emite un certificat de casare, respectiv de radiere catre trebuie transmise catre dealer. Dupa validarea acestor documente in aplicatia AFM, se poate emite factura fiscala din care clientul va achita jumatate. Restul va fi decontat de catre AFM catre dealer.

Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la 0766 530 307.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *